شركة ليبيا العالمية للخدمات الإعلامية وتنظيم المعارض . لسنا وحدنا في تنظيم المعارض والمؤتمرات والخدمات الإعلامية ولكننا تعمل بدقة متناهية وننفذ بتميز ونعمل بفريق متخصص مهنياً وعلمياً يسابق الزمن في مواكبة الحداثة والجديد في مجال تخصصنا من صناعة الدعاية والإعلان وتنظيم المعارض والمؤتمرات المحلية والدولية
نمتلك القدرة في صناعة الإعلان ورسم سياسة تنفيذه وفق المعايير الدولية .. نخوض مراحلة الدراسة الأولية للمستهدف والمادة الإعلانية التي نعد لها خارطة تنفيذ تراعى فيها الدقة والتميز ونعمل على معدلات النجاح ونتابع النتائج المرجوة لنبني تقريرنا العلمي على الحقائق التي توصل اليها الاعلان.
التسويق من أهم مهامنا كفريق متخصص يعد الدراسات العلمية للمادة الإعلانية التي عمل على تهيئة دخولها الى المحطات الإعلانية المعدة سلفا بالتوقيت والمكان بعد التأكيد من النتائج المرجوة والتي عمل عليها الفريق وبناء الخارطة العملية التي أستند عليها بعد الدراسة للتنفيذ وفق المعايير والمواصفات العالمية.
الحملات الانتخابية من أعمدة أعمال الشركة بكوادر تلقت دورات تدريبية في مجال الحملات الإنتخابية من بعض الدول المتقدمة في هذا المجال، حيث أنها تعمل وفق المعايير والمواصفات القياسية الدولية لنجاح الحملات الانتخابية .
أتصل بنانحن ندرك جيدًا أننا لسنا وحدنا في مجال تنظيم المعارض والمؤتمرات ومجال صناعة الإعلان ، لكننا نحمل شعارًا يجعلنا في في طليعة الشركات المتخصصة.
مقدمة مختصرة
مستشار إعلامي حاصل على درجة الماجستير في مجال صناعة الإعلان ولديه خبرة طويلة في مجال الادارة والمتابعة وتنظيم المعارض والمتاشط المختلفة إدارة.
Organizing exhibitions: This is a professional mission that has an engineering and creative character and high professional capabilities that have the ability to build a practical base aimed at success.
Exhibitions are developing in their equipment and implementation mechanism, and they have
become specialized exhibitions because of its importance to the visitor. Exhibitions are not prepared
except for the need or to display products or services It must be delivered to the citizen so that he
can see and acquire it.
Conferences:
Scientific conferences are a unique meeting that brings together researchers in various fields. It is
considered one of the important events that extract results to solve a dilemma or problem. To benefit from the solutions and scientific papers submitted by researchers and scientists within their experiments or scientific study of the problem or the focus of the conference.
publicity and announcement:
Based on this question, we address the answer .. Is there a difference between advertising?
Advertising and advertising are two words. The meaning may be the same for most people. Here,
confusion may occur.
Each of them has its own goals and methods for communicating information about anything to the
general public, but in fact there are many points that make them different.
Advertising can be defined: it is the presentation of anything that must be advertised in order to
reach the information to the public according to a direct formula that carries the real misfortunes of
the topic and its importance without creating flashiness or calling for preference for the recipient or
building elements of suspense and imagination.
Definition of propaganda:
It is a message that is prepared and marketed in all available media, with financial fees paid in order
to publish it because it carries content that depends on the element of suspense and attracting
public attention to it. Or services in exchange for money.